الیکشن کے طریقہ کار پر ہمارے شدید تحفظات ہیں، محمد زبیر/فیصل سبزواری

کراچی: سابق گورنر سندھ ن لیگ کے رہنما محمد زبیر اور ایم کیو ایم رہنما فیصل سبزواری نے کہا ہے کہ الیکشن کے طریقہ کار پر ہمارے شدید تحفظات ہیں۔

ان خیالات کا اظہار محمد زبیر اور ایم کیو ایم رہنما فیصل سبزواری نے ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

الیکشن کمیشن کو ایم کیو ایم کے ساتھ مکمل تعاون کرنا چاہئے، محمد زبیر

سابق گورنر سندھ محمد زبیر نے کہا کہ موجودہ صورتحال کے حوالے سے تمام جماعتوں سے رابطے میں ہیں، الیکشن کے طریقہ کار پر ہمارے شدید تحفظات ہیں، الیکشن کمیشن کو ایم کیو ایم کے ساتھ مکمل تعاون کرنا چاہئے، فارم 45 پچیس جولائی کی شام کو دینا چاہئے تھا، ایک ہفتے بعد ویب سائٹ پر لگانے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔

محمد زبیر نے کہا کہ پاکستان سمیت سندھ کے شہری علاقوں میں مسائل ہیں، ہمیں ان شہروں کو آگے لے کر جانا ہے، کراچی میں کچرا اور پانی کے مسئلہ سمیت دیگر مسائل ہیں۔

سابق گورنر سندھ نے کہا کہ ن لیگ نے کراچی آپریشن کیا تھا وہ ایم کیو ایم کے خلاف نہیں تھا، آپ کسی سے بھی پوچھ لیں 2013 والا کراچی بہتر تھا یا آج کا بہتر ہے، لیاری ایکسپریس وے ہم نے مکمل کیا ہے، گرین لائن منصوبہ ہم مکمل کررہے ہیں۔

کس کو پتہ ہے کہ فارم 45 کو کہاں بیٹھ کر بھرا گیا ہے، فیصل سبزواری

ایم کیو ایم رہنما فیصل سبزواری نے کہا کہ آل پارٹیز کانفرنس سے ایک روز پہلے ہم نے پریس کانفرنس کی، الیکشن کمیششن سے استعفے کا مطالبہ سب سے پہلے ہم نے کیا تھا، آر ٹی ایس نہیں چلا یہ آپ کا فیلئر ہے، کس کو پتہ ہے کہ فارم 45 کو کہاں بیٹھ کر بھرا گیا ہے۔

فیصل سبزواری نے کہا کہ کراچی آپریشن کی تاکید کی تھی لیکن تحفظات سے حکومت کو آگاہ کیا تھا، کراچی ٹارگٹڈ آپریشن پر آج بھی ہمارے تحفظات ہیں، بہت ہوگیا ٹارگٹڈ آپریشن اب شہر کو ٹارگٹڈ ترقی کی ضرورت ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے