بالی ووڈ گلوکارہ نیہا کی تصاویر سامنے آگئیں، مداح حیران

ممبئی: بھارت کی ابھرتی ہوئی گلوکارہ نیہا ککڑکی ایسی تصویر سامنے آئی جسے دیکھ کر اُن کے مداح ششدر رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق شوبز یا معروف شخصیات کے مداح اپنی ہر دل عزیز سے نہ صرف ملنے کے لیے بے تاب رہتے ہیں بلکہ وہ جہاں بھی جائیں کوشش رہتی ہے کہ حالیہ تصویر بنا کر ضرور شیئر کریں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹس پر شیئر ہونے والی تصاویر میں گلوکارہ کو پہچاننا آسان نہیں البتہ اُن کے مداح اور بھارتی میڈیا نے خود ہی تمام واقعے کی تفصیل سے صارفین کو خود ہی آگاہ کیا۔

بالی ووڈ کی ابھرتی ہوئی پلے بیک سنگر نیہا ککٹر جو آج کل انڈین آئیڈیل میں جج کے فرائض بھی انجام دے رہی ہیں جب گزشتہ روز رات گئے گھر سے باہر نکلیں تو کسی مداح نے اُن کی تصویر بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کردی۔

بھارتی میڈیا سے تعلق رکھنے والی کسی بھی شخصیت کی عام تصویر جب سامنے آئے تو وہ بہت تیزی کے ساتھ وائرل ہوتی ہے ایسا ہی نیہا کی تصاویر کے ساتھ بھی ہوا۔

واضح رہے کہ سوشل میڈیا پر موجود شوبز شخصیات کی جانب سے تصاویر شیئر کی جاتی ہیں جن کا مقصد مداحوں کا یہ باور کرانا ہوتا ہے کہ وہ مذکورہ شخص سے بہت زیادہ متاثر ہیں۔

دوسری جانب شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی شخصیات مداحوں کے ساتھ رابطہ رکھنے کے لیے سماجی رابطے کی ویب سائٹس کافی متحرک نظر آتی ہیں۔

واضح رہے کہ نیہا نے 2006 میں پہلی بار انڈین آئیڈیل میں آڈیشن دیا تھا جس میں وہ کامیاب قرار تو نہیں پائیں تھیں البتہ انہوں نے اپنے بھائی کے ساتھ مل کر بھارتی گانوں کی کمپوزنگ کی اور کامیابی کے سفر کو جاری رکھا۔

خیال رہے کہ نیہا انڈین آئیڈیل کے دسویں سیزن میں بطور جج اپنے فرائض انجام دے رہی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے