تھائی لینڈ: مگرمچھ نے چڑیا گھر کے محافظ کا ہاتھ چبا ڈالا

بینکاک: تھائی لینڈ کے چڑیا گھر میں مگرمچھ سے یاری بھاری پڑگئی، اسٹنٹ دکھانے والے چڑیا گھر کے محافظ کا ہاتھ مگر مچھ نے چبا ڈالا۔

وحشی جانوروں کو سدھارنے کے باوجود ان کے ساتھ کھیل تماشا بعض اوقات خطرناک ثابت ہوتا ہے اس کی ایک تازہ مثال حال ہی میں تھائی لینڈ کے چڑیا گھر میں سامنے آئی۔

چڑیا گھر کے ایک محافظ نے اسٹنٹ دکھانے کے لیے مگرمچھ کے منہ میں ہاتھ ڈالا تو مگرمچھ نے اس کا ہاتھ چبا ڈالا، کرتب دکھانے کے شوقین سے بڑی مشکل سے مگرمچھ سے جان چھڑائی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ محافظ نے مگرمچھ کے منہ میں ہاتھ ڈالا اور اس کی طرف نظر جمائے رکھی لیکن جیسے ہی اس کی نظر ہٹی تو مگرمچھ نے اس کا ہاتھ چبا ڈالا۔

مگرمچھ کے پارک کے مالک کا کہنا ہے کہ ٹرینر کو طبی امداد دی جارہی ہے، وہ مگرمچھوں سے محبت کرتا ہے اور دو ہفتے میں صحت یاب ہوکر دوبارہ یہی موجود ہوگا۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال بھی تھائی لینڈ کے جنوبی سیاحتی جزیرہ میں قائم ایک چڑیا گھر میں محافظ نے سرکس کے کھیل کے طور پر ایک مگرمچھ کو سہلانے کی کوشش کی تو اس نے خلاف معمول محافظ کا سر اپنے جبڑوں میں لے کر چبا دیا تھا۔

محافظ شدت تکلیف سے چیخ و پکار کرتا رہا، لگ یہی رہا تھا کہ وہ اس واقعے میں جان سے ہاتھ دھو بیٹھے گا تاہم مگرمچھ نے اسے چھوڑ دیا، مگرمچھ کے جبڑوں میں دبائے جانے کے باعث اس کے سر میں شدید زخم آئے اور وہ ہوش و حواس کھوبیٹھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے