ششی کپور اور امیتابھ بچن ’دو اور دو پانچ‘

لیجنڈری اداکار ششی کپور اپنے کروڑوں فینز کے ساتھ اپنے دوست امیتابھ بچن کو بھی’اکیلا‘ چھوڑ گئے۔

امیتابھ جن کے تعلقات ساتھی اداکار امجد خان سے بنے نہ ہی ونود کھنہ کے ساتھ دوستی جمی، شتروگن سنہا بھی زیادہ تر امیتابھ سے ناراض ہی رہتے تھے۔

راجیش کھنہ کا توسب جانتے ہیں کہ وہ اپنے اسٹار ڈم کے خاتمے کا ذمہ دار امیتابھ بچن ہی کو مانتے تھے اسی لیے صرف دھرمیندر اور ششی کپور ایسے سپر اسٹار تھے جن کے ساتھ امیتابھ بچن کے تعلقات بہتر رہے۔

لیکن ششی کپور اور امیتابھ نے ایک ساتھ 12 فلموں میں کام کیا جس میں سے 11 فلموں میں دونوں ہیرو کے کردار میں ساتھ آئے ہیں اور ان میں سے 7 فلموں میں دونوں بھائی بھائی اور دو فلموں میں رقیب بنے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ دونوں کے والد بھی دوست تھے اور امیتابھ مانتے ہیں کہ ششی کپور نے ہمیشہ امیتابھ کو سپورٹ دی، ایک اور بات شاید جو بہت کم لوگ جانتے ہیں بالی وڈ کے سب سے بڑے خاندان پرتھوی راج کپور کے خاندان اور امیتابھ بچن کی رشتے داری بھی ہے۔ امیتابھ کی بیٹی شویتا کی شادی ششی کپور کے بڑے بھائی راج کپور کے نواسے اور رشی کپور کے بھانجے سے ہوئی ہے ۔

ششی کپور اور امیتابھ بچن سب سے پہلے منوج کمار کی فلم ’روٹی کپڑا اور مکان‘ میں ایک ساتھ نظر آئے  اور یہ فلم 1974میں ریلیز ہوئی تھی۔ منوج کمار کی فلم میں کیونکہ صرف منوج کمار ہوتے تھے اور ان کا پیغام،  تو اس فلم میں ششی کپور اور امیتابھ صرف ایک ساتھ نظر آئے لیکن ان کی کسی بھی قسم کی کیمسٹری جم نہیں سکی ۔

ایک سال بعد یش چوپڑا کی ’دیوار‘ نے سب کو چونکا دیا اور فلم میں امیتابھ اور ششی کپور دونوں بھائی بنے، امیتابھ حقیقت میں ششی کپور سے چار سال چھوٹے تھے لیکن فلم میں انھوں نے بڑے بھائی کا کردار ادا کیا۔ 

Share this on...Share on FacebookEmail this to someonePrint this page

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے