مصر: ٹِک ٹوک اسٹار اور بیلی ڈانسر کو ‘فحاشی’ کے الزام میں 3 سال قید

مصر بیلی ڈانسر سما المسری: مصری سوشل میڈیا اسٹار ، ٹاک ٹاک اور یوٹیوب بیلی ڈانسر سما المصری کو عدالت نے 3 سال قید کی سزا سنائی ہے۔ نیز اسے 14 لاکھ روپے جرمانہ بھی ادا کرنا پڑے گا۔ اسے غیر اخلاقی سلوک اور زنا کا مرتکب قرار دیا گیا ہے۔ سما کا کہنا ہے کہ وہ اس حکم کے خلاف اپیل کریں گی۔

مصر کی مشہور بیلی ڈانسر سما المسری کو تین سال قید اور تقریبا 14 14 لاکھ روپے جرمانے کی سزا سنائی گئی ہے۔ ان پر سوشل میڈیا پوسٹوں پر ان پر بدکاری اور غیر اخلاقی سلوک کا الزام لگایا گیا ہے۔ سما کو اپنی سوشل میڈیا پوسٹوں ، تصاویر اور ویڈیوز کی تفتیش کے بعد اپریل میں گرفتار کیا گیا تھا۔ سماء کے پاس بھی ٹِک ٹاک اکاؤنٹ تھا۔ انہوں نے سزا سناتے ہوئے اس کے مواد کو اشتعال انگیز سمجھا ہے۔ اسی کے ساتھ ہی ، سما کا کہنا ہے کہ وہ اس حکم کے خلاف اپیل کریں گی۔ (تصویر: انسٹاگرام ، یوٹیوب)

اسی دوران ، 42 سالہ ڈانسر نے ان الزامات کی تردید کی۔ ان کا کہنا ہے کہ کسی نے اس مواد کو چوری کیا ہے جس کی بنا پر اسے اس کے فون سے اس کی اجازت کے بغیر سزا سنائی گئی ہے۔ ہفتہ کو قاہرہ کی عدالت نے کہا کہ سما نے خاندانی اور قومی اقدار کی خلاف ورزی کی اور سوشل میڈیا پر اکاؤنٹ بنائے اور انہیں غیر اخلاقی طرز عمل کے لئے استعمال کیا۔

ٹک اور بات پر ویڈیوز اپ لوڈ کرنے والی سماء اور دیگر خواتین کے خلاف کارروائی کے خواہاں ، ممبر پارلیمنٹ جان طلعت نے کہا کہ آزادی اور زنا کے درمیان بہت فرق ہے۔ طلعت نے بیان کیا ہے کہ سما اور دیگر خواتین سوشل میڈیا کے اثر و رسوخ ان سرگرمیوں کے ذریعہ خاندانی روایات اور اقدار کو ختم کررہے ہیں ، جن پر قانون اور آئین کے ذریعہ پابندی عائد ہے۔

پچھلے مہینوں میں ، بہت ساری خواتین ٹاک ٹاک ، یوٹیوب اور انسٹاگرام صارفین گرفتار ہوئے ہیں۔ اس پر جسمانی تجارت کا الزام لگایا گیا ہے۔ طلعت نے کہا ہے کہ ان سب کے خلاف بھی اسی طرح کی کارروائی ہونی چاہئے جیسا کہ ساما کے خلاف ہے۔ مصر میں سال 2018 میں سائبر کرائم کا قانون نافذ کیا گیا تھا جس کے بعد حکومت کو انٹرنیٹ کے مواد کو سنسر کرنے اور نگرانی کرنے کا پورا پورا حق مل گیا تھا۔ اس قانون کے تحت 2 سال قید اور 14 لاکھ روپے جرمانہ ہوسکتا ہے۔ (تصویر: انسٹاگرام)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے