50 واں سملینگک پرائڈ پریڈ پر کورونا وائرس کا کوئی اثر نہیں ہوا ، نیویارک نے تیز روشنی میں نہایا

50 واں سملینگک فخر پریڈ: نیویارک میں عمارتوں نے ہم جنس پرستوں کے پرائڈ پریڈ کی 50 ویں سالگرہ کے موقع پر رینبو رنگوں کی بارش کی۔ کورونا وائرس کی وجہ سے ، لوگوں نے معاشرتی دوری کی پیروی کی اور ماسک کے ساتھ پرفارم کیا۔

 

ہر سال 28 جون کو ، بہت سے لوگ ایل جی بی ٹی کیو (ہم جنس پرست ، ہم جنس پرست ، ابیلنگی ، ٹرانسجینڈر ، لائنر) برادری کے حقوق کی حمایت اور منانے کے لئے ہم جنس پرستوں کی پریڈ کی سڑکوں پر نکلتے ہیں۔ اس بار ، کورونا وائرس کی وجہ سے ، اس روایت میں ایک تبدیلی دیکھی گئی ، لیکن اس تحریک کے 50 ویں سال کے جوش و خروش میں کوئی کمی واقع نہیں ہوئی۔ سماجی دوری کے بعد ، خالی جگہوں پر جھنڈے لہرائے گئے تھے اور پرفارم کرنے آئے لوگوں کے چہروں پر رنگوں کے نقاب تھے۔ نیو یارک سٹی کی عمارتوں میں ایک خصوصی معاونت دیکھنے میں آئی جو ایل جی بی ٹی کیو کے رینبو پرچم کے رنگ کی روشنی میں نہا گئیں۔ در حقیقت ، 28 جون ، 1970 کو ، پہلی بار ایل جی بی ٹی کیو کی حمایت میں آواز اٹھائی گئی۔

 

28 جون ، 1970 کو ، نیویارک شہر کے ویسٹ ولیج میں اسٹون وال تحریک کا ایک سال تھا ، اور پھر ایل جی بی ٹی کیو کی تحریک عالمی سطح پر شروع ہوئی۔ در حقیقت ، 1969 میں ، ایک ہم جنس پرستوں کے کلب پر پولیس کے چھاپے کے بعد ہنگامے ہوئے تھے جس نے اس تحریک کی شکل اختیار کرلی تھی۔ پہلے اسے کرسٹوفر اسٹریٹ لبریشن ڈے مارچ کہا جاتا تھا۔ تب سے اس نے ہر سال نیو یارک میں بہت سے واقعات کا انعقاد کیا جہاں ایل جی بی ٹی کیو کے امور کے بارے میں بات کی جاتی اور انجام دی جاتی تھی۔ لوگ گلی فخر کے نعرے لگاتے سڑکوں پر گھومتے تھے اور آج بھی یہی روایت برقرار ہے۔

اس سال نیو یارک سٹی کے منتظمین نے فیصلہ کیا تھا کہ ایل جی بی ٹی کیو کو اسی سال کورونا وائرس سے لڑنے والے اسی جذبے سے ٹی وی پر نوازا جائے گا۔ اس سال کے ایونٹ میں جینیل مونی ، ڈیبارو کاکس اور بلی پورٹر جیسی مشہور شخصیات پیش ہوں گی۔ رنگ برنگی اور پولیس کی بربریت کے خلاف اس سال بھی ایک تحریک چلائے گی۔ اس کا منصوبہ مین ہیٹن سے واشنگٹن پارک تک مارچ کرنا ہے۔

پچھلے سال ، منتظمین نے فخر پریڈ کی جگہ پر احتجاجی مارچ کیا۔ وہ کہتے ہیں کہ پریڈ کارپوریٹ جانا شروع ہوگئی ہے۔ اس سال راکفیرل سنٹر میں 100 سے زیادہ رینبو جھنڈے ہیں اور پلازہ رینبو رنگوں سے روشن ہے۔ ویسٹ ولیج میں اسٹون وال ان کو بھی پہلی بار مارچ میں رینبو کلرز کے اعزاز میں نہایا گیا تھا۔ تاہم ، باقی مارچ کورونا وائرس کی وجہ سے منسوخ کردیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے