ٹویٹر کا اہم اقدام، 7 کروڑ صارفین کے اکاؤنٹس معطل

کیلی فورنیا: سماجی رابطے اور مائیکروبلاگنگ کی ویب سائٹ ٹویٹر نے غلط معلومات پھیلانے والے صارفین کے خلاف بڑا ایکشن لیتے ہوئے 7 کروڑ اکاؤنٹس معطل کردیے۔

امریکی میڈیا کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر نے مختلف ممالک سے چلائے جانے والے 70 ملین (7 کروڑ) سے زائد اکاؤنٹس کو غلط معلومات اور خبریں پھیلانے کی بنیاد پر بند کیا۔

رپورٹ کے مطابق کمپنی نے رواں برس مئی اور جون سے اکاؤنٹس معطل کرنے کا سلسلہ شروع کررکھا ہو جو آئندہ بھی جاری رہے گا، چند ماہ کے دوران ایک دن میں 10 لاکھ سے زائد صارفین کے اکاؤنٹس بلاک کیے گئے۔ 

ترجمان کا کہنا ہے کہ ’ہماری کوشش ہے کہ کسی بھی ملک سے تعلق رکھنے والا کوئی بھی صارف ہمارے پلیٹ فارم سے ایسا مواد پوسٹ نہ کرے جس کی وجہ سے دوسروں کے جذبات مجروح ہوں یا پھر  ان کی معلومات کا غلط استعمال کیا جائے‘۔

واضح رہے کہ فیس بک ڈیٹا لیکس اسکینڈل سامنے آنے کے بعد ٹویٹر نے دو ماہ قبل انتخابات پر اثر انداز نہ ہونے کے حوالے سے نئی پالیسی کا اعلان کیا تھا جس کا مقصد الیکشن مہم پر خاص نظر رکھنا تھا۔

ٹویٹر نے اپنے پلیٹ فارم پر بڑھتے ہوئے سیاسی اثر رسوخ اور انتخابی مہم کو کنٹرول میں رکھنے کے لیے سیاسی جماعتوں کے لیے مخصوص دائرہ کار پر مبنی پالیسی کا اعلان کیا تھا۔

پالیسی کے مطابق الیکشن میں انتخابی مہم کی مؤثر نگرانی اور کسی بھی قسم کی منفی سرگرمیوں کو روکنے کے لیے ’سیاسی مہمات پالیسی‘ وضع کی گئی جس پر تمام ہی ممالک کی سیاسی جماعتوں کو عمل کرنا ضروری ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے