پلک جھپکتے ہی! سوشل میڈیا پر ہٹ

اگر آپ اکیسویں صدی میں جیتے ہیں تو پریا پرکاش وارئر کا نام تو آپ نے سنا ہی ہوگا، انہوں نے ایک پلک کیا جھپکائی، سوشل میڈیا کی دنیا میں انقلاب آگیا!

پریا کی پہلی فلم ابھی ریلیز ہونا باقی ہے، لیکن ان کی دلکش مسکراہٹ اور اداؤں نے دنیا بھر میں ان کے چاہنے والوں کا ایک لشکر کھڑا کردیا ہے۔ وہیں آج کل زیادہ تر جنگیں لڑی جاتی ہیں۔

انسٹاگرام پر اب انہیں فالو کرنے والوں کی تعداد پلک جھپکتے ہی 35 لاکھ تک پہنچ گئی ہے۔ فیس بک پر فرینڈ ڈھائی لاکھ سے زیادہ اور ٹوئٹر پر درجنوں اکاؤنٹس پریا وارئر کا اصلی ٹوئٹر ہینڈل ہونے کا دعوی کر رہے ہیں۔ سب میں فالوئرز کی تعداد ہزاروں میں ہے۔

اور تین چار دن پہلے تک ان میں سے کسی نے شاید ہی ان کا نام سنا ہو۔

انسٹاگرام پر امیتابھ بچن کے چاہنے والوں کی تعداد تہتر لاکھ ہے۔ سر، ابھی تو صرف دو تین دن ہی ہوئے ہیں! لیکن بہت ناانصافی ہے، ایک طرف پچاس سال کا کیرئر دوسری طرف پہلی ریلیز کا انتظار!

لیکن سوشل میڈیا کی بے تاج ملکہ اب بھی سنی لیونی ہی ہیں جو اپنے پہلے اوتار میں پارن سٹار ہوا کرتی تھیں۔ انسٹاگرام پر ان کے ایک کروڑ دس لاکھ سے زیادہ فالوئر ہیں اور گزشتہ چند دنوں کے تمام ہنگامے کے باوجود گوگل پر ان کا نام سرچ کرنے والوں کی تعداد پریا وارئر سے کہیں زیادہ رہی حالانکہ اس دوران وہ خبروں میں بھی نہیں تھیں۔

پلک جھپکتے ہی مشہور ہونے والوں میں نیرو مودی بھی شامل ہیں۔ ہیروں کے مشہور بیوپاری جو بنکوں کےتقریباً پونے دو ارب ڈالر لے کر پلک جھپکتے ہی ملک سے غائب ہوگئے ہیں۔ انسٹاگرام پر ان کے فالوئرز کی تعداد 75 ہزار ہے، اب اس میں ان تفتیش کاروں اور صحافیوں کو اور جوڑ دیجیے جو ان کی تلاش میں لگے ہوئے ہیں۔ پرینکا چوپڑا ان کی برانڈ ایمبیسڈر ہیں اور اخبارات کے مطابق اس مبینہ گھپلے کے منظرعام پر آنے کے بعد اپنی ذمہ داریوں سے سبکدوش ہونا چاہتی ہیں۔

Share this on...Share on FacebookEmail this to someonePrint this page

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

گذشتہ شمارے